Jak tworzy się księgę identyfikacji wizualnej?

Nieodzownym elementem budowania tożsamości wizualnej firmy jest księga identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy – co trzeba wiedzieć? Głównie powinniśmy wiedzieć, że księga identyfikacji wizualnej firmy to reguły oraz zasady identyfikacji wizualnej, które zebrane są w postaci księgi znaku tradycyjnej albo też elektronicznej. Są to reguły oraz zasady dotyczące wykorzystania oraz stosowania logotypu firmy, kolorystyki firmowej, jak także nanoszenia konkretnych elementów identyfikacji wizualnej na elementy takie jak pojazdy firmowe, ubiór pracownika, stoiska targowe czy materiały biurowe. Jeśli więc chcemy, by wszystkie elementy identyfikacji wizualnej firmy, tj. logotyp, były wykorzystywane w prawidłowy sposób, powinniśmy skorzystać z rozwiązania, jakim jest księga znaku. Jest to zasadniczy detal w budowaniu spójnego wizerunku firmy, jak również linii produktowej. Warto pamiętać, że identyfikacja wizualna firmy to nie tylko logotyp, ale też dodatkowe elementy, które opisują firmę. W księdze znaku znajdziemy informacje dotyczące szczegółowej budowy logotypu, wymiarów, palet y kolorystycznej jak także różnorakich wariantów, które mogą być stosowane tylko przy zachowaniu określonych warunków. Więc księga identyfikacji wizualnej pozwala na tworzenie spójnego a także specjalistycznego wizerunku firmy, co wpływa na rozpoznawalność marki, jak także budowanie trwałych relacji z klientami a także partnerami biznesowymi.
Polecana strona: www.whiteart.pl/ksiega-identyfikacji-wizualnej
